Alpha Lipid Lifeline, Alpha Lipid Colostrum dan Slim Diet II ialah makanan kesihatan, kecergasan dan kelangsingan keluaran New Image International, New Zealand dan dipasarkan di Malaysia oleh N.Z.New Image Sdn.Bhd. Hubungi Representatif New Image Dzulhijah Sokarno untuk menikmati sari nutrisi dan keajaiban makanan tambahan ini. Telefon 0176782917 atau e-mel dzulhijah@gmail.com, sekarang.

Sunday, February 7, 2010

ALPHA LIPID DAN SD II HALAL



Keraguan terjawab. Mengapakah logo halal Alpha Lipid Lifeline dan Slim Diet II berbeza dengan logo halal Malaysia?

Logo HALAL Malaysia:

Logo HALAL pada tin Alpha Lipid Lifeline dan Slim Diet II:


Produk New Image International, New Zealand seperti Alpha Lipid Lifeline dan Slim Diet II dikilangkan di New Zealand. Kedua-dua produk tersebut mendapat pengiktirafan halal dan diberikan sijil halal oleh New Zealand Islamic Processed Food Management yang berpejabat di Wellington, New Zealand.

New Zealand Islamic Processed Food Management diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) sebagai pertubuhan Islam dan disenaraikan dalam dokumen Islamic Organisations Recognised by JAKIM.

Petikan muka depan dokumen JAKIM tersebut:
Petikan badan Islam dan logo HALAL badan berkenaan:


New Zealand Islamic Processed Food Management ialah anak syarikat New Zealand Islamic Meat Management Incorporated. Badan ini juga tersenarai dalam Badan Antarabangsa Yang Diiktiraf dalam laman web Halal Industry Corporation, Malaysia.

Alpha Lipid Lifeline dan Slim Diet II dipasarkan di Malaysia oleh
N.Z. New Image Sendirian Berhad. Hubungi Representatif New Image Dzulhijah Sokarno, telefon 0176782917 atau e-mel dzulhijah@gmail.com, untuk menikmati keajaiban sari nutrisinya serta melestarikan kesihatan, kecergasan dan kelangsingan.

No comments:

Post a Comment